Hello winter wonderland

Första dagen i backarna är nu avklarade, och faster håller på med middagen,. Hm ris, kyckling med currysås och cashewnötter ! Smaskens

Eftersom jag inte kan åka så har min dag bestått av att dricka kaffe ihopkrupen i antingen soffor inomhus eller utomhus och bara njutit av solen på lindvallens SKI LODGE. Det känns lite konstigt att vara i sälen och inte kunna åka skidor men vad skall man göra när man har SM nästa helg, och dessutom är det uttagning till U23 EM i mitten på maj. Då kan man inte chansa och hoppas att foten skall hålla när man slirar ner för backarna. Nej imorgon blir det nog att lapa sol också men vi får se foten kanske är bättre.

AM och hennes love är här upp och det var så kul att se dem igen! AM var så söt i flätor och fräknar, och hennes love var så duktig för att ha stått på skidor för första gången i början av denna veckan!
Svarta backen för hans del idag och puckelpist! Impressive.


Hoppas alla har haft en bra långfredag och imorgon är det ju påskafton. Dvs mkt godis - antar jag :)



ciaociao


later



Känner ni igenom denna figur ni som vart i Lindvallen?



På ski lodgen har jag suttit hela dagen i sjukt sköna fåtöljer och lapat sol och druckit kaffe.



Mysigt ställe - SKI LODGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0