Dont feed fencers with coffee

Åh nu sitter man hemma uttråkad, som en invaldid haltande höna och gör ingenting. Jag hatar att jag alltid skall skada mig. Idiotiskt.
Jag har kommit på en perfekt idé som kanske gör att jag inte skadar mig så mkt.

Jag skall sluta dricka kaffe.

Japp ni hörde rätt. Från och med idag är det inget kaffe för mig.

Det kanske är därför jag har haft så mkt skador - just för att jag dricker mkt kaffe och det kan ju ge en benskörhet. Jag vill inte att mitt skelett skall bli som ett mcdonalds sugrör (utan röda och gula ränder såklart ). Nej mitt skelett skall inte bli något ihåligt böjligt plast skal ala McDonalds sugrör. Mitt skelett skall bli starkt. Så jag kom på den briljanta iden att göra ett litet test. Från och med idag och månaden ut är det inget kaffe - men jag dricker thé. Förhoppningsvis kanske mitt koffeinberoende minskar också.

Ni kommer få rapporter det lovar jag.

Nu väntas C komma och göra mig sällskap och sedan kommer L hit. Tur att man har vänner!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0