Boring

Åh vad är grejen med byggarbete? Jag hatar ljudet av borrmaskiner hammare och andra verktyg - ifall när jag sover. Fick en sådan sjukt stor trötthetsattack att jag var tvungen att sova bort några minuter. Nu lite piggare - inte mkt - skall jag ner och laga lunch, Magen måste ju också få lite energi. L kommer hit om ngn timma och tyvärr kunde inte C. Prioriterade plugget  vilket jag tyckte var bra! Världen går ju inte under imorgon eller hur?

Frågan är bara ifall det blir tortellini eller omellett?

Hmm

skall sätta mig och se på lite thehills eller Rachel Zoe project, i min ensamhet för att tycka synd om mig själv haha.

Det är sjukt vad dagar kan vara långa... Boring!

later

ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0