two days again...

Okej nu börjar det hela bli tragiskt, igen två dagar sedan förra inlägget.  Back on better ways.

Dagen har spenderats på Danska vägens Dahls bakeshop där kaffe maskinen gott varm och man har lärt sig att nästan göra ett hjärta i kaffet.

Idag känns livet faktisikt bra, förutom en otroligt irriterande men ilsken huvudvärk. Skall snart iväg och träna - eller ja, om två timmar. Tävling i helgen. Vägen till Karslkrona kommer att bli låååång. Tävling båda dagarna, vilket kommer resultera i tidiga morgonuppstig, antagligen huvudvärk och en massa timmar i en minibuss.

Men jag kan tycka att det kan vara ganska mysigt att åka bil eller tåg om man är flera stycken. Bara jag får ha mitt kaffe, min kudde, mitt mjukis set och min Ipod.

 

Nu är det en liten power nap som gäller - sedan the hills

Ikväll blir det ett möte med M, C och kanske några till. Så medan de sipprar på sitt vita vin, smuttar jag i mig min cola light. Ingen alkohol före tä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0