Trick or treat?..

Nej mina kära läsare, det var INTE Glenn Hysen som var förbi, utan alltid lika runda och korta (och för det mesta glada, hoppas jag) Leif Loket Olsson. Lördagar, bingolotto, TV4, tio år sedan .En härlig profil det där.

Ja du E, jag har saknat dig när jag jobbar men du får komma in torsdag om en vecka istället!

Idag gjorde jag några barn glada när jag bjöd dem på choklad, deras mamma hade skickat ner dem för att köpa bröd, så de små kom ner med en liten lapp där det stod. Så frågade flickan sedan så snällt om hon fick ta en chokladbit till deras andra bror efter att jag gett dem. Självklart fick hon det, men hon skulle lova att inte berätta för hennes mamma eftersom det inte är lördag. Lite barnasinne har man allt kvar haha

Några snygga dilfare har kommit in idag, och några andra hunkar med. Kul att man såg ut som ett ras. Tomte..

Fikan med C var super mysig, ganska längesedan vi sågs och det finns ALLTID en massa skvaller att ta del av haha.

Ingen utgång idag, huvudet gör får ont och stressen har vart för hög.
På lördag istället..


Nu skall jag snart krypa ner till sängs sååå man får en bra sömn

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0