New look...

Åh vad gulliga ni är som kommenterar ! Det gör en verkligen glad! Speciellt när man har en ful dag, precis vart hos frisören och förnyat sig lite och får kommentaren "vad har du gjort?!" av sin bror, Gaah vad arg jag blir. Ni kanske undrar hur frisyren blev?

Självklart en ála miss beckham! Fast min är lite längre..



det dumma nu är att jag märkte att min plattång har gått sönder så en ny måste införskaffas snarast!

En sådan här verkar bra, och den finns ju i rosa!



Det verkar som många inte vet vart de skall köpa UGGs. I Göteborg så finns de på YokoYap, Fiorucci och Charlotte, vad jag vet än så länge. Charlotte är världens mysigaste affär som ligger på samma gata som café vanilj och knapp karlsson, eller om det är tvärgatan ett snepp längre ner mot brunnsparken. Iaf så har jag sett UGGs där både för stora och små. Bebisuggsen var det absolut sötaste! Sådana skall mina barn ha!
 

Nu skall jag sätta mig på balkongen med en kopp thé och en bok, sedan skall jag träffa L och AM vid fyra. Hoppas alla hade en bra kväll igår!

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

åh har du klippt dig!! det låter ju som en jättefin frisyr! men du har tagit bort dina extensions helt då eller?

2008-09-21 @ 18:29:58
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0