My new best friend...

Världens bästa uppfinning för tillfället måste absolut vara termomuggen!

Den är perfekt att ha i skolan för den som pluggar och samtidigt vill ha sitt thé/kaffe varmt

Den är perfekt för den som vill ha sitt kaffe/thé varmt när man åker bil

Den är miljövänlig (självklart älskar jag take away muggar ala Espresso house, men med tanke på denna miljö hysteri så kan man kanske anpassa sig)

Den kan göras personlig.

Man kan ha flera olika färger och muggar i olika storlekar.

Thét/kaffet håller sig varmare mkt längre (tro mig, jag hade med mig en innan min träning och en och en halv timme senare var det fortfarande varmt.)

Det är extra kul att ha eftersom ingen annan förtillfället har det (Älskar saker som man är först med)

Yes, I know flera av modebloggarna har börjat prata om den, men jag har redan haft mina i två år.

De är perfekta kalla vinter/höst dagar på antingen promenaden, att ha hemma framför TVn eller ja i princip när som

I just love it!





Själv har jag införskaffat tre stycken. En rosa starbucks, en vanlig svart och en grå med lite annorlunda form. Termomuggen blir dessutom en annorlunda men rolig assesoar.

nu till packningen

ciaociao


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Detsamma! :)

M-K är grym

2008-09-05 @ 14:42:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0