Morning Sunshines - love your life

Godmorgon sunshines!

Även om det är grått i Göteborg, som det i och för sig alltid är, så är det Fredag med F. Gud vad jag har längtat efter helgen, inte för att det kommer bli så mkt vila men ändå, Känslan av helg är ändå speciell. Helg  - sounds perfect!

Så även om det som sagt regnar i Göteborg skall jag hålla humör och leende uppe. Ni kanske tror att jag är en depp tjej eftersom blogg inlägg har dels handlat om problem eller irriationer den senaste tiden. Men icke sa nicke. Jag är en otroligt glad och positiv som just love the life och älskar att vara glad. Försöker alltid se saker från den positiva sidan även hur svårt problemet än är. Jag har en liten filosofi om att saker och ting blir lättare att bearbeta då.

Så nu skall jag äta frukost, packa inför karlskrona och helgens tävling, ordna ny musik till Ipoden och sedan möta upp V på stan. Åker halv fem ikväll mot blekinge,

Sedan skall jag självklart sätta mitt gårdagens mission i verk . Cant wait.



                                              
                                                                      Just smile for your life



Ciaociao!


Kommentarer
Postat av: AS

Lycka till på tävlingen i helgen Gaby :D!

Du är grym!

2008-09-05 @ 13:17:20
Postat av: dresslikeaprincess

Ha en skön dag :)

2008-09-05 @ 13:18:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0