happiness

Allting löser sig! Det skall bli mitt nya motto. De senaste veckornas häktiga springandes med V på stan för att lämna CV har nu kommit till ett slut. Båa har fått jobb, båda ser ett slut på den början av en hektiskt sensommar/höst.

Vs jobb är i och för sig mer glamorösare än mitt. Och hon får jobba med kläder. Men tiden har sina gränser och jag är överlycklig för hennes skull verkligen. Love you girl!

En dag skall jag också jobba med kläder - den dagen den (kläd)glädjen

Nu till soffan och snart the hills

Ciaociao!


bilden är tagen från www.sophiesfashion.blogg.se

ciaociao


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är älskling!!!

2008-09-05 @ 16:01:37
URL: http://viktoriasorqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0