Wakiewakie

Godmorgon :) Hoppas alla har sovit bra, för det har jag! Vaknade runt halvtio tiden imorse, och var på det humöret när man bara vill ligga kvar i sitt varma duntäcke hela dagen, men icke sa nicke det skall jag inte. Nu skall jag snart ringa V och prata, har ätit frukost och kikat på Oprahs show där min love Nick Lachey sjöng. Åh han är ju en riktig hottie i mina ögon. Och för er som inte håller med om det, så det är lungt, jag är "känd" för att ha konstig killsmak, allt från snygga kostym män till, relaxade streetkillar till jaa jag vet inte vad haha.

Kl tre är det jobb, vilket jag inte orkar egentligen men det är ju bara fyra timmar så jag borde nog orka. Åh tre timmars träningspass igår har verkligen satt sitt spår i ryggen. Kanske skall ta ett varmt bad med om jag hinner ?!.

Annars är det inte så mkt som händer idag, modevisningen ja. Måste få med mig L bara. Kom på igår att eftersom jag jobbar så kommer jag antagligen vara helt död efter det. så förhoppningsvis så orkar jag gå. Måste ju vara utvilad till helgens världscup så jag måste också passa ´på att sova mkt eftersom jag har sovit dåligt de senaste veckorna.
Vad hade ni gjort?

Nu till ngt vettigare.

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0