Bratislava domani..

Åh nu har jag äntligen packat klart. Eller ja, ett problem kvar, vad skall jag ha på mig imorgon?

1 Hello kitty mjukis set, rosa joggingskor (använder dem till träningen eller gymmet bara), keps och my new baby boo väska. Förresten så kommer bild på väskan snart, så fort tekniska lilla Gabrielle orkar lägga in bilderna haha

2 Jeans, svart ribbat linne, indianskor (svarta), my nwe baby boo väska, stor grå stickad kofta


Damn it vad svårt... Hm

Iaf så ligger Bratislava i Slovakien för er som inte visste det, och eftersom jag inte har vart där kan jag inte säga ngt om det. Men är kommer som pics.

  

Har hört från AS, att det skall ligga ett jätte stort shoppingcenter i närheten av ett av våra hotell -  svenska truppen bor på två olika hotell eftersom det blev lite strul med bokningar av rum - men förhoppningsvis så hinner jag shoppa lite på lördag. Perfekt uppladdningen inför tävlingen på söndag

AS alias "Manager för min blogg", som förövrigt har hjälpt mig jätte mkt - tusen tack - , iaf skall han ta med sig sin dator till Bratislava så jag kommer till ganska stor säkerhet kunna blogga därifrån. Jag vill ju inte svika er!

Just nu sitter väl en JvP och syr på svenska flaggor på sina fäktbyxor, haha gud vad hon kämpar. Det är nämnligen så att om inte en fäktare som ställer upp på internationella tävlingar, som JVC, EM eller VM, har nationens flagga på benen samt sitt efternamn och nationens förkortning (SWE i mitt fall) tryckt på ryggen så får man inte ställa upp. Så jag hoppas Askungens små möss hjälper henne så hon får lite sömn.

Appropå sömn, nu skall jag sova. Skall upp tidigt imorgon

Take care

ciaociao





Kommentarer
Postat av: Maja

Det första alternativet låter bäst. Det ska vara skönt att resa!

2008-10-09 @ 23:37:46
Postat av: Marie

Det var både gott och trevligt!

sov så gott!

2008-10-09 @ 23:48:51
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Fian

Hej tjejen! Vinn en resa värde 30 000 i min blogg. Gratis och enkelt att delta!

Lycka till!



http://hollywooddiet.blogg.se/2008/september/vill-ni-hanga-pa-till-australien.html

2008-10-10 @ 02:30:40
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0