Your choice..

Åh jag var såå arg igår när jag kom hem. Middagen med CModesty och sedan ett glas vin tillsammans med SG och AM var super mysigt. Åh älskar verkligen Modesty. Sedan när vi skall därifrån så spöregnar det så i regnet och på klackar får vi alla skynda ner till barsidan där det var tänkt att kvällen skulle spenderas. Kommer dit så står det en hyfsat lång kö och väntar. Så eftersom vi stod på listan går jag fram till vakten och säger att jag står på listan, han svarar med att alla andra här står på listan med. Hallåå ? Listan skall ju ge köföreträde och om listan istället blir en kö då är det väl ngt som inte stämmer. Iaf så gjorde det inte så jätte mkt, utan vi gick runt till lite andra ställen, men eftersom den här staden vill vara lite cool så finns det inte mkt 18års ställen på helgerna (det är därför man skall gå ut vardagar, roligare folk med)

Iaf efter mkt om och men och hellvåta av allt regn så blev nödplanen Chez eller Victoria. När vi kommer dit så blir man leggade som alltid och allting är bra fram tills vi skall betala inträde. Vakten som är mäkta irreterad, irrogant och agressiv, fråga mig inte varför men han är sjukt otrevlig  - säger till mig att " har inte jag tagit dig för falsklegg har nyligen", jag blev helt i chock eftersom jag har varit där ett antal miljonergåner och inte bara nattetid, hjälpt till med julpyntning och ätit middag, kollat på fotboll och jag vet inte allt annat där i ungefär två års tid. Så jag säger till vakten "Skojar du med mig, här kan du få se mitt legg, igen, och sedan har jag ju ert vipkort (inte för att det är så mkt att ha men ändå)": Sträcker fram grejerna till honom och sedan när jag skall få tillbaka passet så slinter det i min hand så jag håller på att tappa det, så helt spontant säger jag fan lite tyst. Vaktern får då megautrottet. Och i princip skäller ut mig och säger att jag skall lugna ner mig. Jag vände på klackarna och gick. Jag kommer aldrig mer gå tillbaka till det stället. Och vaktern borde egentligen skaffa sig lite moral och trevlighet. Jag var sjukt när på att käfta emot honom men kände ändå att min mogenhet var ganska mkt högre än hans, och det är bara Chez som förlorar på det.

Nu är det söndag som ibland kan vara dåliga dagar men idag är det en bra dag för jag skall kolla på the hills hela dagen.

hörs sedan

ciaociao







SZ jag saknar dig redan.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Fyfan sicket svin!

2008-10-05 @ 10:53:26
Postat av: J

guuud haha känne rigen mig, de är lagom aggro de alltså. älskar dif / schnappe

2008-10-06 @ 20:48:56
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? Kika då in på min blogg där du får de senaste bilder och gossip på gänget!

2009-03-24 @ 11:45:47
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0