Todays list..

Tillbaka från träningen, där jag om jag kan säga det själv - blev helt sönderkörd. Men genom blod svett och tårar kommer även framgångar. Så keep on fighting.

Dagen har vart ganska underhållande på många håll. EB och jag har ordnat JvPs present, sedan fikade vi på nya da matteo, sedan blev det ganska många kaffe med CB. träning i nästan tre timmar och nu återigen kaffe.

Tänkte förmeddla min dag med en liten lista,
Jag har blivit: flörtad av en pretty famous fotbollsspelare på centro
Jag har träffat på: L och Niklas Kartberg idag
Jag har druckit mest kaffe med: CB
Jag har inhandlat: nya leggings att ha på jobbet imorgon
Jag har haft: Sovmorgon!
Jag hatar: Att jag inte har långt hår, har tröttnat på det korta, känner mig som en man och det blir inte bättre när man inte orkar platta det.
Jag har sett: Världens snyggaste guldigaste gymnastikskor från DG.
Jag har sett 2: En tjej med rosa hår, som bara missmatchade sin resterande stil med en röd kappa och en orange kjol och lila strumpebyxor, hon satte färg på ett regningt Göteborg. Men det skar sig verkligen!! Inte så snyggt om ni frågar mig.
Jag har lyssnat på:
min ipod
Jag har luktat på: En ganska god parfym från Zara
Jag har skrattat: Mkt!
Jag har längtat: Efter att träffa CB eftersom det var sjukt längesen.
Jag har förlorat: Mot en tattig vuxenfäktare på träningen.
Jag har börjat: Läsa min lillebrors blogg, verkar som om trenden med blogg i familjen går vidare, nu har minstingen också skaffat en. Endast tolv år gammal skall han nu börja blogga, om vad? Jaa du... det vet jag inte men läs och se.! http://www.philips.webblogg.se
Jag har sett: På E! 
Jag har ätit: Frukost, lunch och middag, och druckit sjuka mängder kaffe
Jag läser nu: Posh24.se
Jag gillar: Livet
Jag vill ha:  mitt körkort, som  jag inte ens börjat ta
Jag skall köpa: Nyårsskorna på Zara
Jag har tabbat mig: Genom att råka hälla  i halva nescafe burken i min kaffekopp, det blev sjukt starkt!
Jag vill åka: Från Sverige!

vad har ni gjort idag?

Ciaociao



Kommentarer
Postat av: LN

My, my någon hinner med mycket på en dag. I och för sig, det har kanske jag också. Jag har haft föreläsningar i Anatomy and Biochemistry idag, samt en supervision i Biochemistry och en två timmars dissektion.

Sen har jag pluggat lite och ska snart iväg på en "plainsong" i vårt Chapel med kören. Plainsong är en gdustjänst som inkluderar sång som den som sjungs i ett äkta gammaldags kloster. Det är spännande. Efter det ska jag hem till en av PhD eleverna tillsammans med några andra och ha kuuuuuul!

Jag saknar dig älskling,

Puss,

LN

2008-10-25 @ 14:34:56
Postat av: Broder Tuck

Jag har ett förslag på tillägg i listan:



Jag vill se... John McCain som USA:s näste president!



Ha det bra i amsterdam syster!



/Gustaf

2008-11-02 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0