Swim easy..

åh idag är det en super bra dag. Jag och jobbkompisen M hade sjukt kul på jobbet. Hade  en jätte mysig frukost med AM och L på franska  och sedan kaffe med L på Da Matteo. Hittade ett bra stövlar, super snygga på Ask. Och sedan när jag kommer hem med mackor till hela familjen från Dahls och går in på datorn för att läsa mailen så finns det ett från landslagsledaren. Jag skall till Amsterdam 1-4 November för JEM. Wish me luck

Jo men den bra dagen slutar inte där. Världens hottie kommer in på jobbet och killarna på valhalla var inte helt fel heller. En utav badvakterna till och med hoppade i för att simma några längder.

Men.. för det finns ett men faktiskt.

Vad är det med tjejer/tanter och badhus?

Man märker ganska snabbt vilka som är bidrottning i simbassängerna. För alla - verkligen alla - har respekt för dem. Spelar ingen roll om det är en gubbe, en ung tjej eller en muskulös man eller varför inte en annan tant simmar förbi dem. Man får världens bitchblick ändå och de har sådan sjukt bitchig attityd att man blir rädd.  De tror att de äger simbanorna.

Eller vad är det med bitchfajterna egentligen mellan unga tjejer? Herregud, alla konkurrerar om allas uppmärksamhet- eller killarnas uppmärksamhet och får killarna är det tvärtom. Det är verkligen sjukt vilken lejongrotta det är. Badhus är också ett ställe som får människor att känna sig obekväma, eftersom du nästintill visar hela kroppen. Och jag vet inte, visst jag är inte tjock, men jag får alltid en känsla av att vara supersize när jag kommer dit. Och jag förstår verkligen inte varför. För det är absolut inget fel på en bara för att man är tjock. Man är en människa och kan vara en underbar sådan ändå. Och alla har ju rätt att få motionera ändå.. Nej badhus är bra. men jag märkte idag att om man skall simma skall man göra det mitt på dagen så att man inte möter dessa bidrottningar eller lejoninnor om man hellre vill kalla dem de. Jag förstår bara inte vad de får ut av att vara så otrevliga. Jag gillar att göra människor glada, men det är iofs upp till var och en om vad man tycker om det.

Nu skall jag ringa V och AM,

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0