rainy today? Who care..

Godmorgon. vaknade jätte sent idag och har precis ätit frukost och kollat på sunset tan. Skall strax springa och göra mig iordning, skall hämta ut fäktvästen hos sömmerskan, igår fick jag ha en låneväst på träningen - fy fan vad skabbigt det var, jag kände mig som en polack, inget fel på dem men de brukar ha ganska tattiga utrustnignar på tävlingar.

Sedan skall jag möta upp EB och ordna present till JvP eftersom hon fyller 18 imorgon och skall ha middag. kaffecentro med CB och sedan träninge. Packa till pappa ikväll eftersom jag åker dit imorgon. Mkt skall hinnas med.


Vad gör ni i regnet?

nej nu måste jag kila, hörs sedan loves!

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0