Christmas time?!

Halluu loves!

Det är egentligen helt sjukt, vi är i mitten av oktober och de har redan börjat sälja julpynt. I mitten av oktober! Det har inte ens vart halloween än! Julpynt redan!

När jag och V spatserade på stan kände vi först hur glittrigt allt blev, rött och guld och grönt, och vi fattade först inte varför men sedan kom vi på att det var ju julpynt. Helt sjukt.

Mkt kaffe har det blivit idag, så jag har inte mått så bra de senaste timmarna, allting har snurrat i huvudet, och jag har bara känt mig svimfärdig.
Lite bättre nu iaf.

Nu skall jag kika på tågbiljetter.


ciaociao

Kommentarer
Postat av: J.

Dom är en aning tidiga....

2008-10-20 @ 10:51:02
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0