Change and hell ...

Äntligen hemma igen efter mitt vanligtvis sjukt slappa jobb som brukar bestå av att hjälpa kunder, plocka lite, lite disk och självklart dricka kaffe. Idag har det vart tvärtom. Jobbet har vart ett helvete. Ett rent helvete. Och lilla,lilla loket, kan du inte vara trevlig, måset du alltid vara så trevlig på TV och sjukt otrevlig i verkligehteten. Kanske om man byter ut dina hallongrottor till en fralla eller  en godare kaffe så kanske du blir gladare, för det är inte OK att vara så otrevlig.

E kom förbi idag iaf och det var sjukt kul, synd att hon kom i ruschen bara, annars hade vi kunnat prata mer men det får bli imorgon.

Imorgon är det Ls B-day och den skall firas, men än vet vi inte hur, alla försöker passa in med sina jobb/skoltider, men antagligen mys på kvällen

Nej kära ni jag orkar faktiskt inte modevisningen idag, även om det hade vart sjukt kul, men jag bara har en konstant trött och seghet i kroppen, en känsla som man bara vill försvinna och som endast kan göra det med sömn. Japp så jag får väl drömma om att jag är med och ser på modevisningen. Hälsa måst gå först.


Hm måste växla pengar imorgon med till Slovakien och tävlingen i bratislava, jag lämnar ju Sverige på fredag för att komma hem på måndag. Är det ngn som vet vilken valuta Slovakien har?!
Det är sjukt att det skall vara billigare att flyga till Slovakien än till Stockholm. Weird.

Nu är det nattinatti

ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0