Bitterness

Åh jag blir så arg ,det har verkligen inte gått att blogga på hela dagen! Blir bara sååå arg.

Får slänga iväg ett litet snabbt inlägg innan jag säger good night . LN åkte idag till Cambridge, och det dröjer ganska länge innan man träffar henne igen, vilket är jättetråkigt. Men hon kommer få så sjukt kul därborta. Åh jag önskar att jag kunde göra sådant med. Im gonna miss her

Träffade L, AM och V idag på stan. Försöker hitta stövlar men det finns verkligen inte några snygga i hela Göteborg. Åh  det blir jag med arg över.

Nej jag är bara bitter över allt idag. Imorgon blir det förhoppningsvis bättre, men who knows?

Skall jobba imorgon, och träna.

Let tomorrow come.. Im ready


Nu skall jag sova, måste sova bart ilskan

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0