A question needs an answer

Fråga från Klara-

"Gabrielle. jag måste bra fråga en sak. Vart står du politiskt? Reinfeldt eller Sahlin?



Svar: Jadu Klara, politik är något jag är väldigt intresserad av. Egentligen skall inte mina egna politiska värden ha ett intryck på bloggen, men då jag har vart aktiv inom politiken kan jag lika gärna berätta.

Det blir Reinfeldt och moderaternas tankar och värderingar som står mig närmast i hjärtat, även om vår kära Mona är en duktig politiker!


Glöm inte bort att det är sista anmälningsdagen idagf till kurser och program på universitet och högskolor runt om vårt avlånga land.

Jag har redan anmält mig


Take care
ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0