On ice...

Nu har jag ´kommit hem från träningen. Blev nästan tre timmar idag. Innan dess var det snabb kaffe med L och hennes vän emma på centro, sedan träffade jag V. Blev en kappa inhandlad från ZARA - så nu kan jag också få lite Gossip girl inspiration. Idag blev det iaf klart med boendet för nyår, och för er som inte vet blir det ett nytt år i malmö att skåla in.

Imorgon blir det en mysdag med CB. Skall titta på the hills hela dagen och sedan träning.

Det är sjukt vad det har blivit kallt i Göteborg. Bara på några dagar har både snö och minusgrader kommit. Men det är faktiskt mysigt. Skall försöka gå på jul på liseberg snart. - och åka skridskor. Det var flera år sedan som jag gjorde det.

jag kommer vara bambi

tomte..

egentligen vill man ju vara isprinsessa men med kudde på rumpan blir det mer en gigantisk bambi..

nej nu skall jag boka hotell

ciaociao


bilden tagen från aftonbladets bloggbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0