Unwritten....

Det blev nästan hela malaga gänget som slöt upp till kaffen idag, alla utan stackars SG som ambitiöst nog jobbar. Blev även några buitar sushi. Mys. Sedan var det jobb. Snygg-olof kom tyvärr inte idag, men en annan gorgeous tiittade förbi. Yummie.

Imorgon bär det av till Skåne för att sedan åka till Kalmar på lördagen och JSM. Vad hittar ni på i helgen?

Åh jag känner verkligen ett stort shoppingbegär nu, vet inte hur länge jag har väntat. Så när jag kom hem idag från jobbet var en HM presentcheck inte helt fel. Den skall upphandlas imorgon. Nej jag har faktiskt inget vettigt att skriva och därför är det bra att ha det oskrivet.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0