Simply the best...

Hem kommen från Kalmar - en historia som jag inte vill diskutera eftersom jag snubblade på mållinjen till mitt vackra SM guld. Men snö fanns det över mitt skåneland så det var super mysigt. Men det är lika tragiskt varje år  att vägverket inte är förberedda på oväder. Vanligtvis tar det mellan två och en halvtimma eller kanske tre timmar ner till skåne. Eftersom jag och mamma möttes av en kraftig snöstorm tog det fyra och en halv kanske upp till fem timmar. Så det var sjukt segt.

Annars är det alltid lika mysigt att träffa mormor och morfar. De är nog några utav de absolut bästa personerna som Gud har skapat. Iaf i mina ögon

Vad har ni haft för er i helgen?

På fredag åker jag till Polen för JVC och jag hoppas att resultatet blir som jag hoppas på.

Nu skall jag lyssna en gång till på min nya favorit - simply the best med tina turner.

Love that.

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhh I miss snow... No snow here. Yet at least.

2008-11-25 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0