Pokerface...

Hemma igen efter mysig kaffe/bakislunch med C och NF - nej jag var nog en av få som inte var ute igår, men folket i staden som ljust nu har nyansen grå, verkade ha haft en rolig kväll i mörkret. Ljuset och förhoppnignar har tänds för att framtiden blir ljus.

Träffade L, V, AM och J för att köpa present till ANs middag i helgen, som jag förövrigt inte kan gå på eftersom det bär av till La Pologne... Next week. Next week. Next week. Då skall jag sätta mina fötter i ett par heels för första gången på två veckor. Sätta på mig my gorgeous dress, ha milslång ögonfransar, och läpparna fuktade i ljusrosa glans. Nästa vecka skall det bli utgång för första gången på tre veckor.

Har ljust tagit ett skönt varmt bad, lyssnat på låtar med Mariah Carey - och försökt få bort denna jävla träningsvärk som jag har. Helt sjukt. Jag skall inte säga vad det ser ut som när jag går men jag kan säga att det gör sjukt ont. Italienskt benarbete.. Hm inte innan nästa tävling kan jag säga iaf.

Its time to put the pokerface on.




ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0