Mission completed

Js middag imorgon. Sista på presenten fixades idag. Jag och AM avslutade den återstående halvan. Mission completed. Theme? Party of course. Sedan blev det två kaffe med CB. Nu skall jag träna. Skall på MUF talarkväll ikväll på kansliet, muf göteborgs "högkvarter", det skall handla om EU så det skall bli jätte intressant. Har inte vart där på säkert över ett och ett halv år så det skall bli kul att se alla, jag och C går dit, kommer att träffa CB och annat trevligt folk.

vad gör ni idag i regnet?

Jag har funderat lite, många tycker det är sexigt med pappor när de är gulliga mot sina barn. Men varför kopplar många ihop manliga dagisfröknar och pedofiler? Såg massa manliga dagsifröknar idag, och det är pretty hot när de tar hand om barnen. Och det är duktiga med! Mer manliga dagisfröknar åt folket.


on my way..




ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0