friday.. at the dr

Åh varförvarförvarför varför?! Varenda år samma sak, man vet att man blir sjuk i november, kanske lite tidigare i oktober. Helvetets förkylningen håller i sig till februari/mars sedan om man inte åker på en vårförkylning så blir man frisk. Varför har jag inte lärt mig ngt utav detta ¨på mina nitton år i livet? Nu nästa år skall jag vara förberedd hela mitt hus skall vara fullproppat med C-vitamin och allt där till, mjukis kläder, bunkra upp med massa bra  SATC och desp houswife, sedan självklart massa te och nässpray (även fast jag inte behöver nässprayen nu).

Vart jag vill komma med detta är att jag skall till doktorn kl 11. Fick en akuttid så det var ju finemang. HAr som ni kanske vet känt mig yr och dosig i flera dagar, ögonlocket har vart så tunga att jag har kunnat smälla ihop dem stående, ögonen gjiort ont liksom hela kroppen.. så nu blir det av till farbror doktorn. Om jag mår bättre skall jag försöka mig på ett lättare träningspass - jag får ju abstinens annars!

Nej man märker att kroppen inte är helt 100 nu.. Jobbet igår- hm,. jag kan säga att jag har haft bättre dagar i mitt liv..
Eftersom jag har mått så här - inte haft ork till någonting - så är det också anledningen till en fruktansvärd dålig uppdatering av bloggen..

Js middag var iaf supermysig, de andra stack sedan ut till Nivå men jag och AM valde att bege oss hemmåt i regnet eftersom båda kände av en liten förkylning/eller något värre, som hånlog i kroppen på oss.


Idag är det bara en sådan regnig dag som man bara vill kura upp i soffan med massa te och filmer. kanske efter doktorn. Skall träffa L sedan för en kaffe på Sweet coffee bar.

Annars händer inte så mkt. kanske en träning eller två, kanske en filmkväll med CB ikväll - om han ringer, han liksom alla andra tredje ringare har tydligen väldigt mkt nu så vi får se.

Personalfest imorgon med på Dahls Bakeshop - tjejerna vill tydligen dra med mig ut men om jag mår så här är det no possiblé.

 PÅ måndag bär  det iaf upp till Stockholm igen, frackmiddag med pappa på KÖMS - kungliga örlogsmannasällskapet. Skall bli kul.

Nej man kanske skall tänka på sin vän magen och göra lite frukost..

hörs sedan, right?

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0