Torsdag

Dålig uppdatering I know. Måste verkligen bättra mig, men nu när det är så himla fint väder ute så vill man ju inte sitta inne. Dagen iaf har börjat tidigt, jag och J var på gymmet vid 8, tog en sväng om på bandet. Sedan var det frukost för min del på franska och nu har jag åkt hem till mamma för att plugga till psykolgi provet nästa vecka.

Vill bara önska L lycka till idag på nationella :) kommer gå jätte bra gumman!

Jobbar lite på nya saker med bloggen, så förändringar vad gäller inlägg och vad jag skriver om kommer nog inom kort, eller rättare sagt när jag har ork haha.

Förstår inte vad som händer, jag är jämt så trött. orkar inte ens träna längre.. Hmm kanske för att studenten närmar sig med språng. Och sommaren såklart!

Nu är det plugg i solen och sedan fika med SP som jag inte sett på år och dar! Mysigt! Skall ringa till LN ikväll med, så länge sedan man pratade med henne.
 
Till solen med språng!

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej Baby! Det är självklart att du känner dig trött nu, du går antagligen på reserven nu och efter studenten lär du vara helt slut...men tro mig, det är så oerhört värt det! Fortsätt att kämpa! Efter studenten så dricker vi bubbel på Roof Gardens, shoppar loss på Harvey Nichols och brunchar i Hyde Park! Längtar efter att du ska komma, saknar dig! puss

2008-05-09 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0