Stressdag blir stressnatt

Åh äntligen är stressdagen nästan över. Men suprise suprise blir dagen helt plötsligt stress natt. Dygning idag igen. Har så sjukt mkt att göra. Men man får alltid löning för mödan och det har jag fått idag med ett MVG i samhäll C i bakfickan. Sedna finns det alltid biverkningar av stressen, och min kropp har förtillfället gjort slut på alla reserver och mött sin överman. Jag har blivit hur förkyld som helst, tryck över bihålorna och feber. Balen på lördag med så jag måste verkligen bli frisk!

Har precis vart och solat på valhalla eftersom jag måste vara sååå brun till klänningen!

Ngt bra som hände idag var att jag fick mitt nya bankkort, som har varit otroligt efterlängtat! Har känt mig helt handikappad utan det.

Berättelsen om varför jag inte har haft ngt under en halv veckas tid kommer imorgon.

nu är det back to work och här är dagens bild:

image208

Ivanka ´Trump i en otroligt vacker klänning

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0