Illamående

Usch nu mår jag verkligen hur illa som helst. Måste antingen vart för mkt kaffe idag eller så var det för att jag fick en dålig latte när jag beställde den efter en tågresa från skolan hem. Mjölken var klumpig, usch den var inte god. Men jag fick en ny, baristan sa att de inte skakat mjölken tillräckligt bra men jag undrar ja..

Mkt plugg idag. Imorgon Läckö. Mysigt. Måste göra pastasallad med, vi skall ha picknick och har lovat att göra det, en stjärnkock som man är haha.

Det ända som jag kan säga nu är att saker visar sina nya perspektiv hela tiden, och alltid är det ngt man kan lära av gamla misstag eller händelser. Man lär sig men glömmer, tror att man själv aldrig skall göra ngt liknande men gör det ändå. För vem är perfekt. Huvudsaken är iaf att man är där när vänner behövs. Jag kommer alltid vara det. Tillit och tro bygger alla förhållanden på oavsett vad för förhållanden det är.

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0