Depp

Okej det blev inget hav men däremot stan. Alamé är affären med så sjukt coola klänningar, blev en därifrån idag i korallfärg.  Visst mkt är fjortis men det finns verkligen guldklimpar.

Sedan dess blev det fika med L och sedan en stund på chez för att träffa C som äntligen kommit hem från Bryssel

Ibland kan man verkligen få depp stunder , och det har jag verkligen fått nu. Om tiden på gymnasiet har gått så här fort komer jag vara pensionär om en månad.

Aja, skall sätta på en film som jag antingen kan deppa till eller bara skratta åt så jag kan bli barn igen!!

ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är för söt älskling! hihi men vi ska ha den roligaste dagen i vårt liv. Jag älskar dig! (L)

2008-06-01 @ 00:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0