Back on track

Jes nu är jag äntligen tillbaka efter ett litet uppehåll. Måste medge att jag faktiskt har saknat att blogga. En lite kort summering om vad som har hänt under den gågna veckan:

Helgen i Malmö hos L var jätte mysig. Trevliga middagar, bra festande och självklart kanon sällskap. AM J och V stannade tills på söndagen, medan jag åkte på fredagen mot den kungliga huvudstaden. Men innan jag åkte så lyckades jag se mannen i mitt liv, haha  han jobbade på handelsbanken i malmö och det är sjukt snopet att jag inte fick det jobbet där haha

Sedan väl där uppe var det dags för Nordiska mästerskapen i florettfäktning, och resultaten blev ganska väntande, trea i seniorklassen och tvåa i juniorklassen.

Tog tåget tillbaka igår och var hemma vid midnatt. och idag är det som vilken vanlig dag som helst. Nästan iaf. C åker hem.... usch hur tråkigt som helst!

Vad har jag då lärt mig under helgen?
1. Att festa med solglasögon är extremt skönt för ögonen
2. Det finns faktiskt snygga polacker
3. Att aldrig köpa ombokningsbar biljett hos SJ för att det går ändå inte att boka om...
4. Att resa och tävla helt själv var inte så farligt men ganska tråkigt.
5. Det behöver inte vara massa fylla och bråk på valborg.

Nej nu skall jag ordna lite med Ipoden, slänga på mig lite kläder (sitter i morgonrocken haha) och sedan är det till skolan som gäller. Inte långt kvar nu ! :D

Ciaociao!
 
image179
Det är inte jag på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0