Träningsverk

Igår var det sista projektskrivningen, sååå himla  skönt att allt inom projektabrtet är avklarat nu, Jag AM och V tog en sväng på stan med fika för att celbrite lite. Fikade med A och H på SoHo och sedan drog det vidare genom stan affärer. Resultatet blev lite olika för oss alla men kapet var nog V balkläning på mango! Sjukt att tre av oss fyra har hittat sina balkläningar på "vanliga" affärer. Så himla fina alla kläningar !

Sedan var det kaffe med CB JK och JE på centro. Planerade kommande nationella kampanjdag med MUF nästa vecka. Så Hvitfeldska vi ses där!

Sedan bar det av till träningen där det kändes som någon gett mig någon form utav sömnpiller, jag var så trött att jag kunde somna stående!
Fick straffkommendering för att jag förlorade tre matcher
* 30 armhävningar
* 60 sit ups
* upphopp

jag har inte alls träningsverk idag. haha JO!

MM skall få igen idag på träningen för detta!

Är hemma idag för jag behövde verkligen sova ut idag och hade även lite halsont i morse när jag vaknade...

Skall träffa T sedan vid fyra tiden var år och dagar sedan jag träffade henne

Hoppas alla får en bra dag

ciaociao!


Kommentarer
Postat av: Elin

hej gaby fin blogg, verkligen !!! träningsvärk stavas med ä, kärnkraftverk stavas med e. puss puss

2008-03-09 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0