Sött

Finns det något sötare än barn? Jag tror inte det. Barn kan var förjävliga men samtidigt helt underbara. Som igår. En halv sjuk Gaby sitter i soffan och deppar lite över att älsklingen Ola åkt ut ur melodifetstivalen. Då helt plötsligt kommer det en liten lintott springandes i, strålar som en sol och ropar "Gaby".
Klättrar upp i soffan och sätter sig i mitt knä. Och där sitter vi två kusiner med 16 års mellanrum och bara myser. Jag och Tuja!

Det hela slutar med att hon somnar i min famn. Helt underbart söt är hon.

Sedan har vi det andra busfröt Tilde, 6 år gammal som också hon är helt över gullig!

Två små busungar med andra ord

De bästa kusinerna som finns!

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej alskling! Jag har varit i soliga Florida i en vecka, det var hur harligt som helst. Hur ar allt med dig? Saknar dig ocksa! Jag kommer hem den 1a juli, da maste vi ses. Puss!

2008-03-09 @ 18:02:42
URL: http://klaragardfeldt.webblogg.se
Postat av: J

Gud vad golliig!

2008-03-10 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0