Söta mormor

haha min mormor är för söt. Hela, eller i alla fall nästan hela, dagen har gått åt till att försöka hitta gummistövlar till mig och mina syskon. Jag vet haha jag är inte ett barn längre, kanske i mormors ögon men inte i mina :)

jag skall ta det från början

Min bror hade varit ute i regnet i går i sina vanliga loafers, och eftersom det regnar blir man blöt och då blir även skorna leriga. Allvarligt talat vet jag inte vad han gjorde i regnet med det kvittar. I alla fall resulterar detta i att hans skor blir helt leriga. Min kära söta mormor får en liten flipp och hon bestämde sig för att alla hennes barnbarn skulle få ett par gummistövlar dagen efter (läs idag). Japp och om vi har letat stövlar idag haha

Hittade ett par vita med marilyn monroe mönster på i ett  3D mönster. Sjukt fräcka fakiskt. Men om jag skall vara ärlig så vet jag inte hur mkt jag kommer använda dem. Men mormor är nöjd nu iaf och det är huvudsaken :)
En ny termomugg införskaffades också eftersom de andra jag hade gått sönder. Se inlägget back home again... November 2007




Imorgon bär det äntligen av till Köpenhamn. Skall bli jättekul!

Middagen väntar

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

iih ska du träffa truls då?

2008-03-29 @ 16:51:17
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0