Söndag

Även fast regnet droppade ner från himlen så valde jag att ta på mig sneakers och promenera ner till Valand där jag mötte upp L och J för en fika på Condeco. Mysigt som vanligt, tråkigt att L åker tillbaka till Malmö bara. Innan fikan hade jag som en galning försökt få ihop gýmnastik inlämningen, som i och för sig skall vara inne om en vecka, men eftersom vi har så mkt så är det lika bra att börja i tid. Kusinerna åkte ju med i morse så nu är det tomt i huset.


image119                                      image120

Efter fikan promenrade jag hem,. med Ipoden i öronen lyssnade jag på massa bra ny musik, har pluggat ätit och sovit sedan dess och nu sitter jag här. Har ett öga på leagally blonde samtidigt som jag både pluggar och bloggar. Haha busy woman.

Back to work,

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0