Se mig, hör mig, rör mig hur svårt kan det va?

Nu är jag hemma från gbg. Fikan med SZ på Soho var hur mysig som helst. Samtalen handlade om allt från jobb, sommar och kläder till relationer och vänner. Sedan bar det hemåt, hämtade de nya fäktbyxorna som är helt underbara, älskar dem!. Köpte lite mat från favvo stället Dahls på danskavägen och sedan var det ner till klubben hämta fäktväskan och sedan ner till skåneland igen

Linda Bengtzings låt har spelats varm och den är sjukt bra! Blir SÅ glad av den.

kan förvarna om att mellan lördag och söndag har det blivit ändrade planer. Jag kommer att sova i köpenhamn på Scandic istället för hemma hos mormor och morfar. Så det kommer inte kunna bli något bloggande den lilla period.

Men fram tills dess kommer jag hålla er update.

Imorgon blir det fika med LN, så himla längesedan jag träffade henne så det skall bli hur roligt som helst. Har saknat henne massor!

Annars är det bara förberedelser inför helgens tävling i Köpenhamn.

Om ni undrar varför inte dagens vill ha kommer nu är det för att bilderna ligger på datorn hemma i gbg och inte här i skåne. Skall gottgöra er för det jag lovar

Ha det bra allihop

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0