Pangpang

Pang! Så sa det i måndags, tog en panodil gick och tränade.
Pang! Sa det på träningen igår, fortsatte och träna. Mamma hämtade, låg dubbelvikt på golvet hemma.

Magsmärtor!

In på sjukhuset, kommer in vid halv 10 och får komma till fabror doktor halv 1.
Diagnos: Magkatar!

Jag, magkatar?! Hur hände detta?

Det finns två anledning:
1. S-T-R-E-S-S
2. För mkt kaffedrickande

alla som vet att 1+2 = 3  vet också att stress+kaffe= magkatar

För övrigt mår jag bra, har fått tabletter som jag skall ta vid smärtor.

Men däremot är jag arg på den jävla svenska långsamma sjukhusvården, det kommer bli ett långt och argt inlägg om det innon kort.

är hemma från skolan idag, skall prova balklänningen och sedan åker jag till skåne ikväll
Hur ser er dag ut?

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0