Le grande finale

Dagen har varit jätte slapp verkligen, har mesta dels sovit, och det beror verkligen inte på gårdagen utan att jag har börjat få tillbaka min trötthet igen.

Melodifestivalen vad kan man säga. I just love it!

AM har precis gått, hon kom förbi vid 8 vi köpte thaimat, och sedan var det bara att sätta sig och följa Sveriges mest glamorösa tävling - utan mina favoriter Ola och Carola!
AS favvo Suzzie Tapper var inte heller med - men AS lung. det finns mirakel!

Tävlingen är avslutat och vad skall man säga, rätt låt vann. Charlotte Perelli gör allting perfekt. P-E-R-F-E-K-T! Hon är så otroligt duktig, jag verkligen älskar låten! Cést fantastiqué

Nu är det belgrad som väntar, och jag tror faktiskt att låten kommer att kunna gå hem där!

Nej nu skall jag sova lite till haha

A domani

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0