Jumperfabriken

Minns ni klädmärket jumperfabriken som jag har nämnt i tidigare inlägg?
Fick ett mail från Elisabeth som har märket och hon nämnde att deras kläder kommer inom kort att finnas att köpa i Göteborg på

* Victoria Arena
* En butik i Haga som heter Drömma
* Ruus på Karl johansgatan

Så om ni gör som mig så pallrar ni er iväg snarast till dessa butiker och spanar in deras kollektion, för den är
to die for

Jag vill inte lägga upp några bilder på kläderna på bloggen än eftersom jag inte vet om jag har deras tillstånd, men om jag får det kommer det inom snarast upp bilder!

Håll i hatten Göteborg för här kommer den bästa kollektionen av stickade plagg jag någonsin har sett

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0