Hurtiga jag

Dagen började med att jag och AM besökte SATS för en liten tur på löpbandet, sedan bar det av till skolan efter ungefär en timmes konstant träning. Väl i skolan skulle man sitta och lyssna på fyra redovisningar i psykologin, inte det roligaste. Sedan var det dags för geografin och förhöret men ingen orkade gå så jag åkte in till stan köpte en kaffe och sedan bar det av till barnträningen på fäktningen. Ungarna jag är lärare för är så sjukt duktiga!
Undra varför haha

Sedan var det hårdträning iform utav bänkhopp ala 200 och hård benarbete för att sedan avrunda med fäktning

Hm jag kommer nog ha lite lätt träningsvärk imorgon...

Nu är jag så himla trött skall hoppa i säng

imorgon kommer C och då blir det middag och utgång. skall prova balkläningen med, så om det inte blir någon update vet ni varför och då kommer den på lördag istället

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0