Hej Skåneland + B-day


Igår packades väskorna och familjen drog iväg genom ett regningt sverige söder ut till vårt underbara skåneland. Vädret är inte bättre här trots att vi har åkt söderut!

Syster och bror fyller år idag, jag vet sjukt att de fyller år på samma dag med fyra års mellanrum!, Så dagen har haft allt från bullar, tårta till presenter.

Eftersom jag inte vill lägga på mig till tävlingen nästa helg så passade jag på att ta en powerwalk på morgonen. Efter att ha gått en timma i ett rengnigt landskap som inkluderade allt från fält till asfalt och hav kom jag hem. Vilket var tur att jag kom hem då för att Ipoden höll på att dö!

Möttes upp av att mormor hade bakat kanebullar som precis hade kommit ut ur ugnen. Yummie!

Nu efter några bullar sitter jag här, skall strax gå in och vara trevlig mot gästerna.

Ett  nytt inlägg kommer ikväll. I promise!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0