Whos back?

Äntligen ett nytt inlägg! Updates har det varit riktigt dåligt med men det har hänt så mkt sedan en vecka sedan. Kan sammanfatta det med att veckan som gått har varit underbar. Studenten var fantastisk på fredgen åkte jag och AM till hennes land på orust. Det ar hjur mysigt som helst och vädret perfekt. En weekend till att vila upp sig på inför sommarens kommande äventyr. SP har flyttat till sthlm till sin älskling. och det är faktiskt riktigt tomt här utan henne även om det bara gått några dagar.

Nu efter studenten ser man hur alla drar åt olika håll och de som man var med 24 /7 kommer man inte längre träffas så mkt men vi håller kontakten tro mig gott folk! Shit nu börjar vi ju bli vuxna. Lite läskigt faktiskt

Söndags hann man med en spontan och rolig utgång med C innan hon åkte till Bryssel igår. Nästa gång hon kommer hem stannar hon föralltid :)

Idag bokas biljetter till London i början av Juli och sedan imorgon smäller det! M-A-L-A-G-A som vi har väntat och imorgon åker vi! Skall bli så rooooligt.!

Match ikväll med! Sverige - Grekland. tippar 2.-0 till sverige, Någon som tippar emot?

Nej, drar på mig solglasögonen nu och drar ner till stan, trots det dåliga vädret, Måste ordna lite saker till malaga som jag inte hann med igår!


Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Carl Eklund

3-2 till Sverige. 2-0 i första halvlek, 3-2 i andra.

2008-06-10 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0