Friends

Sent inlägg idag I know. Regnar fortfarande ute, är det höst eller sommar?! Who knows?
Skall sätta mig och börja plugga inför provet  imorgon på jobbet, God jag är faktiskt nervös.. usch,
Mår fortfarnde inte alls bra, kanske sjuk anmäler mig imorgon men det känns lite dumt att göra det forsta dagen?

Måste sätta mig och plugga, åhh, orkar verkligen inte.

Jag har på senare tid märkt vem ens riktigt vänner verkligen är, och speciellt när vänner man inte sett på år och dagar hör av sig för de vill ses, betyder så himla mkt. Även om man inte har träffat dessa vänner på jätte länge så känns det som det var igår man träffade dem. Ens relation med dem ändras aldrig oavsett vad som händer.

Jag älskar mina vänner och mina vänner vet vilka de är. Utan dem är jag inget.

Okej djup inlägg men ibland är det så skönt att bara skriva av sig.!


catch up later!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0