Hemma

 Kom hem igår efter en sjukt underbar och rolig semester med gänget. Hela resan har varit så himla rolig och en hel del sjuka saker har också inträffat. Jag orkar inte berätta allt här och mkt som hänt kommer nog stanna inom gänget. Cause whats happen in Malaga stays in malaga !

Kommer lägga upp bilder när tjejerna skickar dem

 Har ni haft det bra här hemma? Hört att vädret inte vart bra. VI har iaf haft sol och eunt 28 grader varje dag. Lovely!

Orkade inte skriva igår när jag kom hem eftersom det var match. Jag tänker inte ens kommentera matchen eller spelarna. Jag undrar om de trodde att de var supportrar igår eftersom de bara tittade på bollen istället för att försöka spela. och Ryssland spelade riktigt bra.

Idag är det bara chillning som gäller och imorgon är det midsommar,hoppas verkligen det  blir bra väder.

Nu skall jag sätta på en film och koka te, har sjukt ont i halsen och är super förkyld


Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0