:.:

Igår kväll blev det riktigt dåligt väder här hemma, och det verkar hålla i sig, blåser sjukt mkt, man kan nästan tro att det är höst. Förkylningen har inte alls blivit bättre, jag kanske har lite feber men jag mår så sjukt illa. Usch. Hade hoppats på att åka upp till Marstrand idag, men som det ser ut nu så blir det inget med det. Börjar jobbet på måndag med, telefonförsäljare på provoice haha. Måste se till att vara hyfsat frisk då med. Och det värsta är att alla nya skall göra ett prov på måndag med, G-r-e-a-t ! Jag som trodde att pluggnadet var över men nejdå.

Nu skall jag krypa upp i soffan med en kopp thé så man kanske kan bli lite friskare

 är de inte söta tillsammans?  Vill verkligen ha Eva Longorias klänning!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0