Tillbaka..

Tillbaka från stan. Och nu är det verkligen stressstressstress som gäller. Herregud, trodde stressen skulle försvinna efter att skolan slutat men icke sa nicke. Måste hinna packa, har inte ens börjat. vet inte ens hur många Kg man får ha med sig?! Omg!

Har kommit fram till att min andra bästa vän, förutom Ipoden, nämligen kudden skall få följa med imorgon !
Nu skall jag försöka få tag på IT om en jätte bra sak som hänt hihi är lite halvt chockad men jätt glad! :D

Nej nu får jag ta mig i kragen! Måste börja packa.. 

ciaociao!
 

Kommentarer
Postat av: susanna

20 kg e det! ses imorgon :D pusss

2008-06-10 @ 18:43:33
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0