Sista dagen med gänget

Jes när sista dagen med gänget innan studenten avslutad. Vi samlades, eller rättare sagt hela klassen utom jag samlades kl 1000 i slottskogen. Jag kom 40 minuter sent eftersom kaffet var obligatorisk frukost för mig plus att jag var tvungen att handla sprayfärg till lakanen.

Klassen spekulerades vad som skulle skrivas på lakanen och efter mycket velande så enades vi. Det återstår och se för er läsare vad vi skrev på onsdag när vi åker flaket. Jag fattar verkligen inte att vi tar studenten. Känner mig fortfarande som ett litet barn haha,

Nåja bilder säger mer än tusen ord.

      

Sedan avnjöts en god lunch haha eller snarare brakmåltid på hard rock

lite fler bilder.

     
  

Nu är det bara några timmar kvar tills studenten på onsdag. Jag vill varna alla på stan. Det kan hända att det förekommer vattenkrigvårt flak!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0