Provocie ala first day

Första dagen på jobbet idag, och det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Det var till och med roligt även om man ättrade på folk men man fick sålt lite. Det bästa av allt var att man slapp provet. Thank God.
Nu är jag helt slut i huvudet, efter en lång dag. Sprang på den bästa killen, CB, på NK så vi passade på att luncha eftersom han också hade lunch. Sedan blev det tillbaka till jobbet, och nu, helt slut i huvudet sitter jag här. Man kan väl sammanfatta den första dagen som mkt kaffe, telefonsamtal,headset och nervositet. Herregud första samtalen var jag helt skakis men det gick som smort. Bästa kommentaren idag från en kund var att hon tyckte pocketböcker var så bra eftersom det inte gjorde ont om man tappade dem på näsan om man låg och läste i sängen och råkade somna. Haha många skratt blev det.

Nu skall man äta. har bara lyckats få i mig en smörgås och en banan idag, och sedan är det fotboll eller film som gäller

Matchen igår mellan Italien och Spanien var ju sjukt spännande, min blivande man spelade ju där med, Fernando Torres hihi men han är sjukt divig haha. Tippade innan EM började att Spanien skulle vinna allt så jag hoppas de vinner på Ryssland när de spelar nästa gång.  Glöm inte vart ni hörde det först, Spanien vinner mot Tyskland i finalen med 2-1
Vem tror ni vinner EM?

Nej nu kurrar magen mkt,

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

goood va bra att det gick bra:D

2008-06-24 @ 12:23:01
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0