Bad start

Nu har jag vaknat igen och satt mig för att äta lite jordgubbar. Finns det något bättre än svenska jordgubbar?
Innan när jag skulle sjukanmäla mig så svarade värsta bitchen, hon var så sjukt otrevlig så jag kommer ju vara rädd för henne och springa och gömma mig de resterande fem veckorna på jobbet.. Usch. Någon som kansk hade vaknat på fel sida tänkte jag - men nej, JE ringde när hon var på väg till jobbet (vi jobbar ju på samma men inte samma projket) och så berättade jag allt för henne men hon sa att denna personen, man skall inte nämna några namn, var alltid så här.
Fy..

Måste boka nageltid idag! Nu skall lösnaglarna bort. Nej skall fortsätta äta mina jordgubbar och lyssna på Ryan Cabrera. Skall göra några fler ansträgningar att få tag på mina kära vänner, haha kul att man blir dissad av sina närmaste :P

Ut i solen med er nu!

Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0