10.11

Godmorgon. Idag tar SP studenten från Hvitfeldska och det skall såklart firas! Grattis gumman! Dock blir det lite lugnare för mig eftersom det är min tur att fira studenten och de tolv åren i skolan. Helt sjukt!

Skall först till skolan och tömma mitt skåp som jag fortfarande inte har gjort och sedan möta upp C för att köpa blomma och present till SP. Förutom detta måste jag hinna med och köpa en vasttenpistol och hämta ut tunikan från ¨Mango. Stressstressstressstress. Tänk att man stressar så mkt fast man egentligen inte har någonting för sig..

Gud vad jag längtar tills imorgon, det kommer slå allt!
Måste hinna göra klassens överraskning idag också!

Ses sedan

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0