Ny familjemedlem!

Har precis kommit hem efter att ha träffat IT. Mysig fika och vi har inte sett varandra sedan studenten typ! Den är sjuk, snart en och en halv månad sedan. Tiden går så fort. Innan idag var jag och ordnade tågbiljetter till Skåne och sedan en träning med J på SATS. Doktorn sa till mig att träna lugnt om jag skulle träna alls med tanke på min infektion och trycket kríng hjärtat. Men eftersom jag älskar att träna, galet mål och tävlingsinriktad, så kan jag inte gå på ett pass på gymmet och ge 50 %. Det finns inte i min värld. Så lilla Gaby, som tror att hon är såå smart, börjar köra hårt på bandet med en powerwalk samtidigt som the Hills avsnitt går. Detta resulterar i ännu högre tryck kring hjärtat, svårt att ta riktigt andetag, illamående och yrsel. Men man ger sig aldrig! Så efteråt mådde jag inte så bra.

Jo, har glömt att berätta när jag och pappa var på Asperö igår och hälsade på vänner till familjen så hade deras katt fått ungar, och de var verkligen de sötaste som setts på denna jord, hade tänkta ta kort men glömde kameran, great! Men iaf saken är den att vi skall få en utav de söta små, och jag har fastnat för en liten svart tös. SÅååå himla söt, så jag dör! Sonen i familjen är star wars fantast så han har självklart döpt den till Anakin Skywalker, men när vi får den skall namnet bli Stella!. Åh så fort jag satt mig kom den fram och började slicka mig på handen, och när jag höll den och skulle sätta ner den så kramade den sig fast ännu hårdare, pep som jag vet inte vad och kravlade sig uppåt på axeln. Äntligen har jag hittat min Soulmate haha.

Så fort jag har kort skall ni få se.

Åh nu saknar jag mammas katt - Tigerr. Men imorgon skall jag träffa min tjockis !

Sov så gott nu allihopa. Om jag hinner imorgon kommer dt faktiskt komma ett argt inlägg!

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

Åhh vad kul!! jag vill också ha en kattunge :D

2008-07-15 @ 12:49:49
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

DET ÄR EN ÄCKLIG KATT SOM SMITTAR OSS MED RABIES OCH POLIO. VI HAR REDAN EN KATT OCH DEN RÄCKER MER ÄN VÄL. TACKA FAN ATT VI REDAN HAR EN KATT, KAN VI INTE SATSA PÅ NÅGOT ANNAT DJUR SOM VANDRANDE PINNAR ELLER EN MINIGRIS???

(för alla oförstående är detta ett så kallat "internskämt" mellan mig och gaby)



/Gustaf

2008-07-15 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0